ORGANISATIONSKULTUR
Mera mañana!
De senaste decennierna har jakten på omöjliga mål blivit standard i arbetslivet. Nu slår forskarna fast att perfektionism är en återvändsgränd. Det leder bara till utslitna medarbetare, skuldkänslor och dåliga resultat. Niklas Wahllöf förklarar varför »good enough« är en bättre filosofi.